NEJSEM ANTISEMITISTA: ANI S TÍM NESKANCUJU!: PiNews

Můj názor na Islám není z vašich, ale není nijak protizákonný. Terorismus na těchto stránkách výlučně kritizuji, byť nevynechávám z kritiky NATO a jeho spojence, které terorismus v mnoha ohledech přiživuje, a byť zařazuji mezi teroristická hnutí i jiná, než majoritní tisk.

Převážně úřední novinářské stránky arabských a muslimských států, které zde kopíruji či předčítám, zasluhují masivní podporu a radost, protože terorismus nehájí ani nepodporují.

Mnohá zvěrstva, která tyto stránky evidují k existenci občanského konfliktu v Libii většinou v obrazové poloze pouze komentují stav v Libii popř. v Sýrii, kterého si média do roku 2014 nevšímaly, protože to měly najatou armádou USA zatrhnuté nebo co.

Proto zde tyto archivní materiály zobrazují časy ale i místa v revoluci, kterých si nikdo nevšímá, a bylo by bývalo mohlo být hlášeno, že v Libii se nic nestalo, krom včasného zásahu NATO a úspěchu, kdyby nebylo těchto obrázků a textů přenášených přímo z Libie.

Také proto je dnes celkem známý fakt, že je to v Libii k nedýchání. Média v tomto smyslu zklamala a klamou dodnes, kdy si situace v Libii již prakticky vůbec nevšímají, ačkoli lidé tam zdaleka nežijí v režii nějakých klidných moří, a naši pozornost zasluhují zejména potom, co jsme tam dopustili!

Jakýkoli obsah zobrazující násilí nemá k němu navádět, ale naopak dokumentovat, že celá údajná revoluce na východě je série umělých pučů a NATO-sponzorovaných obratů, které utíkají pravdě před očima. Jsem proti násilí a proti diktatoriálnímu převratu v ČR, zastávám levicový názor skoro na všecko. Chudí jsou tím co hlásím i mým problémem.

Pokud jste došli k závěru, že jsem Al Kajda, pak je to nedostatkem vaší pozornosti, a zahlcenost anti-muslimskou propagandou v tisku i ve světě. Již na příklad pět let nefunguje v Čechách žádný Český web, který by psal o islámu nějak vážně a odborně by se jím zaobíral. To co vám google nebo seznam na dotaz o Islámu vylistoval bylo vždy něco Konvičkovského nebo horlivého, ale rozhodně nic muslimského, abyste si byli mohli učinit i vlastní názor. Vedle toho také nikdo na internetu vám nepodal takové informace jako já, takže moje násilí vyobrazující stránky jste zřejmě nepochopili ve správném kontextu. Tisíce chlapců po celém světě se zabívají tímtéž co já, jen nemají doposud nikde prostor promluvit o tom, kde tisk zklamal. A není v politickém zájmu elit tato odložená témata zločinů v cizích zemí řešit, zato jsou nám denně předhazovány různé kousky, ke kterým nás ve skutečnosti zahlcují informacemi nestoudných rozměrů, jen nás na ně neupozorňují a nedolétají k nám ani nějak samy a pravidelně. Proto se tyto i jiné často u mě jmenované webovky nelišejí od policejních prací, a jejich postupy ale i důkazové metody se překrývají s vědou z márnic. Výsledkem těchto prací bývá sociální náhled na témata i události v různých Islámských zemích, to jest něco, co je médii zcela opomíjeno, na vrub ozubené, ochcané a beznohé, ve vás uložené propagandy, kterou stačí rozechvívat. Média dodnes uzemňují témata o odporu v Libii, a svými výklady podporují diskusi o migrantech, tam, kde již dávno není etická: na př. vybízení k jejich srovnávání s příživnickým komandem, které nás přišlo přepadnout. Veškeré země, jež nejsou součástí NATO ani nejsou ohrožené zapáchající tůňkou západního tisku, pro který je Kadáfí diktátor, přijímají uprchlíky po tisících, a nepáchají při tom nějaké zlo. Některé během posledních deseti let přijaly i milion uprchlíků, a život v nich se nezměnil. Noviny a redaktorské kousky v těchto zemích k rozhodnutí ani nepokrývaly oblast rozhodování, protože v těchto zemích se přijetí uprchlíků bere za solidární zákon, o němž není radno diskutovat. Vedle toho, že nás média ignorují, a pokud tak nečiní naši političtí vůdci, perou proti nim i tu nejužší propagandu, udržují pozornost od nás a nad námi pomocí udržování nezdravých diskusí a uprchlictví rozmnožují ve fázi hrůzné krize, ačkoli to zdaleka není nutné, nebo přehnaně nutné a důležité!

Nejsem tu nijak rozezlený na média, naopak podporuji jakékoukoli snahu na jejich straně změnit situaci. Nicméně soukromá média se diametrálně liší od těch státních, a zvláště ve snaze změnit věci, která tedy absolutně chybí. Přeji si aby se média změnila, nicméně značná oblast světa se odehrává mimo ně, a o těchto událostech, které jsou jinde v popředí tady především informujeme. Mezi tradičně cenzurovanými zeměmi jsou Severní Korea, tradičně také nikdo v médiích nezpochybňuje smyšlenky o koncentračních táborech v socialistických zemích, a přitom bez pokus propátrat se tamními informacemi nemůže běžnému člověku situace v těchto zemích žádný smysl. Jsme proto udržováni mimo smysl v jakékoli zemi, a jen tam, kde má NATO v čele s USA svůj zájem, perou média negativní informace jak na dračce. Přitom jen lehký závan informací odtam značně očistí vzduch od nesrozumitelnosti. Neobejdu se bez těchto informací, a tak je vybírám pro vás.

V roce 2011 NATO přispělo v Libii k tragédii, média posloužila prostě k vymývání mozků našich lidí, zatímco zločiny, kterých se dopouštěli v Americe uznávaní "rebelové" byly kompletně zamlčovány, na absolutní a nehygienické minimum vyjímek. Aktivně předcházím tomuto stavu věcí v Libii a mnohých zemích tím, že o nich informuji celkově, nikoli kompletně, a nevybírám něco, co by mě zajímalo, nebo v čem bych měl zájem od někoho datý, ale o tom, v čem byste mohli či měli mít zájem vy. Zahraniční zprávy krom propagandy o volbách v USA a proti různým politickým vůdcům (aka diktátorům) v oblasti zájmu USA, tj. v Asii, v Africe, Jižní Americe, Východní a Střední Evropě a v Orientu tvoří menšinu v celodenním tisku, a to já obcházím, a dodávám celodenní tisk ze zahraničních oblastí, a to zejména i z takových, z kterých je chudému člověku i jeho volenému zástupci dovoleno u nás v západním bloku dovoleno promluvit jednou za padesát let.

Snažím se předcházet neinformovanosti našich občanů, a tak omezit možnosti pro-válečné propagandy ve veřejných médiích a zabránit tak válce v cenzurovaných zemích vůbec: taková Malajsie a Libie byly a jsou velice cenzurované, a snadno na to doplácí. Většina tohoto "rozvojového světa" oplývá tiskovými agenturami, často připojenými k úřední vývěsce webu vlády (podobně jako u nás www.vlada.cz tak www.gambia.gb) a ty naprostou většinou předkládají své texty a obrazy ke schválení v anglické podobě: to jest to, co ti tisk nepředkládá, občane!

V Libii řádila Al Kajdá, a u nás se o tom nesmělo nic povídat, přestože spáchané zločiny vedly ke genocidě. Také se tam za přispění Američanů dostali k ropě teroristé, a proto jsou dnes tak rozšíření a nenapravitelní, nakupujíce si takovou výbavu, s kterou se někdo další pochlubil na chytrém telefonu na webu, od bazuk až po pušky, a ve svých obrněných vozech se tváří jako hrdinové, ačkoli zastupují tak neoblíbené hnutí, jako je Al Kajda a Islámský Stát (zkratkou ISIL nebo také ISIS), jehož zájmy vyhnaly miliony lidí do Evropy, protože jde i o vyřezávání jazyků ve jménu Božím a podobně. Stejně jako nejsou masy chudých zastoupeny ve vládě světa, tak aby podle toho reprezentovala hodnoty člověka a lidství, tak nejsou ani v tisku, který dostáváme na západě pod nos i s Henleinovským kopancem do zadku, když naši skuteční páni nezasluhují již ani aplaus. Proto masový tisk (též mainstreamový, podle výrazu pro "hlavní proud," který je z angličtiny) napomáhá konfliktům a přímo přehlíží šíření neonacismu a fašismu na světě. Proto nereprezentuje masu černých lidí, kteří byli týráni v Libii. Bohatí se baví vyvíjením nových webů, na kterých se setkáte s nepravdami o Islámu, o Libii a o vědě.

O zločinu zde mluvím jako o zločinu: tak ať již to nikdo nepřehlédne. A sundejte ty předsudky proti muslimům, pro které vám můj web připadnul jako nacistický, když je antinacistický: na př. když jsem pod obrázek rozmasakrovaného kluka napsal "Toto je zločin NATO" a vy jste mohli přes svoje předsudky vidět, jak se v tom vyžívám, a utryskávám abych mohl letět, abych to mohl vydávat, takovéhle prdy, že jako je to zločin a tak, jen tak. Spočítejte weby, kde vám předvedly zločiny Libijských rasistů nebo náletů NATO, a napsali vám, že to co vidíte není omluvitelné, a je to zločin. Nebylo jich málo, ale nebylo jich moc. Ale bylo to u mě. Ani na Ukrajinu jsem nezměnil názor, a pokládám převrat za podporovaný ze zahraničí a uzpůsobující si prostředí i tichou podporou fašistů a banderovců, kteří zde páchali velká zla, včetně probodávání nýty na dveřích nějakého kojence. Jen se již věnuji jinému odvětví celé otázky.

Snažím se zasahovat globálněji, šířit náš názor širším okrajem. Lépe mi vyhovuje diplomacie a kultura. Dále se zaměřuji na chudé, neoprávněně napadené ale i cenzurované země, zejména Afriku a Asii. A ono také po tom všem co jsem z těch třech válek viděl a zpracoval, a až lekturně zaevidoval (zkuste si uložit mé práce od r. 2014 a podívejte se, co jsem zaevidoval, a srovnejte si s jinými autory), už nejde se na to všechno moc dívat. Tečou mi nervy, a značně se mi oslabilo srdce. Celý rok 2014 jsem u sestříhávání videa na fotky proplakal a značně z toho zbředly nervy. Je to márniční dění, ve kterém běhají neoznačení civilisté, kteří jsou vybíjeni holí, a nikdo na západě se o jejich osudy nezajímá, zatímco o jejich zemích jsou v těch samých tichých doktrinálních médiích přednášeny slohy na téma jejich zemí a zájmu o ně! Za ty dva roky jsem celý z toho sedání a také ze své chudoby, zvláště z toho násilí co jsem viděl a zaevidoval znemocněl, zastrašil se, i když ne před kapitalismem, ani pro pohodlný život. Jsem již o třisto let starší, a nad fotkami rozbitých městských čtvrtí v Babylóně už ustavičně pláču. Chci aby hlasy těchto zemí zazněly, a po čínském politickém způsobu nepřetiskuji jenom zprávy "režimních" autorů těch režimů, které vyloženě uznávám, ale i těch, se kterými mám "manické" problémy. Mnohé své politické problémy a přesvědčení i to převlíkání jsem pro tento účel a toto ocenění socialismem překlenul, aby mohly zaznít i dva názory lačných soků bez nějakého mého soudu, který bych jim do článku propagoval: tady je Kadáfí, od jehož úcty jsem neustoupil dodnes
.

Jsem tady, ačkoli to i někomu bude připadat hloupé, za náš národ, tj. český, i když kvůli tomu budete proti mě vystupovat, je to tak: nejsem tu sám, nejsem tu v národě sám, ani vás nemám sám na starost. Tak se kvůli tomu nevražděte, a stýkejte se mezi sebou jak chcete, dokud vám něco nepřijde do cesty. Družte se a pokud vás to udruží, tak se milujte, budou vás utloukat, ale bijte se. Nenechte se zadarmo někde prokvákat, že jste Čech, a nejraděj pijete alkohol a tvořte se, ať jste do fronty, a ať se to vyklidní, ať je tu opět klidná situace.

Nemáš-li co dělat, nepřispívej mi, ale přispěj sám sobě. Pokud mě chceš podpořit, podpoř sebe a svoji republiku, mysli na chudé a něco s tím dělej. Pokud chceš nějak podpořit tuhle stránku zalinkuj ji, a pokud chceš nějak pomoci s reklamou, tak to klidně prohoď. Přidat se ke mě je nejjednodušší asi tak, že si budete / budeš dělat co chceš, a přidáš se sám, jak si představuješ: třeba vlepíš jednou za týden nějaký příspěvek ode mě na svůj web a pod. Anebo stačí přeložit nějaké věty ode mě, a předat za příspěvek.

Jsem trochu jak inženýr "teď tady byl." Takřka všechno co jsem na tomto webu chtěl se mi postupně vyplní, je to vidět, ale jsou kolem mě další čtyři, kteří to mají také v hlavě nějak v pořádku, a věci které chci já, chtějí postupně i oni, a oni je uskutečňují. Proto mám dost důvodů přijít si jako původce některých změn ve světě, zato však mám i velké důvody nepřičítat sám sobě v tom nějak váhu. Vždyť přece dění ve světě by neměl sledovat jeden vůdce a všechno jim kreslit, co jak má být, ale mělo by se podílet co nejvíc lidí, aby tomu nechyběla kreativita a hrany, a aby to nebylo pouze z dálky, ale z blízka, aby to nebylo o krutovládě a zdálky přitahovaných otěžích, ale o celé lásce projevované k lidu, o nároku národ od národu poučeném zkušeností, která neseběhla od svých vlastních a vyslechla jich!

Žiju sám a nemám co dělat, tak dělám tohle, a neberu to za avantgardu, ale altruistickou práci pro druhé.


jó jó Úžasný !!!!!Noviny a jsou celé obsahové a není žádné omezení klikání! - a nemusí se za ně platit. Ne že se musí platit! Zdalipak že ne!!! autoři se nekopírují nějak mezi sebou a ani tak tu nejsou ani tři, ani dva, jako se tu psalo (v některých prohlášeních jsem používal "my" aby můj blog vypadal tajemněji), ale zdalipak tu nejsem jako autor sám.

Převzaté články v původním znění se zde zatím střídají s původními články. U těch je jasně vyznačeno od koho jsou a jak k nim přistupovat. Mé vlastní názory jsou jasně označeny autorstvím Matěje Kaspera, Satana Hnusného nebo PíNews. To jsou stejný subjekt a ne někdo jiný. Obrázky s kolkem píNews jsou často otisky obrazovky z autorských prací jiných autorů, ovšem zcela unikátního výběru zaměření na rámec.>>>

Tempocinematica (visual prophecy sciences)

16. února 2011 v 15:30 |  Ars

Smyslem následujících úloh by mohlo být porovnání rychlosti a obratnosti dvou věd, a dvou komunit informační technologie (přičemž výsledek jistě obohatí inspiračně dovednosti ručních animátorů, nebudou-li tedy výsledky této komunity individualit rychlejší než výsledky vědy): komunity svobodných softwarových vývojářů kolem developerfusion a unixu, a komunity social msdn a oficiálních vědeckých a vývojových entit a autorit microsoftu (jejichž vědecká práce je jistě ne nepodstatná, ať už se to má s původem DOSu jakkoli). Konečně tato práce, bude-li vykonána, umožní objektifikaci a klasifikaci knihovnových nástrojů náležejících nižším, dosavadním operacím s pohyblivým obrazem (čili dozajista po tomto úspěchu nebude problém doplnit stávající knihovny jednoduchými nástroji automatizace potřebnými k přehrávání a ovládání filmového záznamu, playlistových transformací a také inline filmovou a animační tvorbou, která by tak mohla být alternativou klasických paradigmat herní produkce, což už ale poněkud svým futurismem překračuje i následně jmenované pokroky filmu a animace).
Také by jistě takto ovlivněné filmy rozšířily naše chápání času, neboť by teprve čas získal určitou kreativní a rozobjektovanou alespoň do pojmů programování pozici. Dosavadní chápání času nikdy nevybočilo z animace: lidé si umí představit pouze obrácený, zrychlený, izolovaný a přeskakující čas; fluktuace časových objektů v rámci jednoho snímku záznamu a její tvůrčí rozhraní se zcela vymyká pojmům i představivosti, dokud chybí zkušenost. Vůbec nejzajímavějším výsledkem by pak mohlo být transponování záznamu biologického objektu do časové manipulatoriky uvedené na již hotový kreativně performovaný časosběrný záznam něčeho výsadně běžného každému z nás. Umělecká aplikace naopak, zakládající si už bez toho na chaotizaci a nesmyslu, by prostřednictvím tohoto nástroje dosáhla přímo pekelných prostorů vyžití.


Systém 1: picture action thread (& inactive) gradient driven kinetic system for smooth time scale anomalism (Butterfly)

Intuice: některé části snímku se odehrávávají rychleji, zatímco zlom je zjemněn, cílem editorského rozhraní je nabídnout v tomto dokonce pružnost, smyčkování, nadto pak dramaturgickou organizaci přeměn těchto paralelních řídících objektů nad povrchem proměnlivé aktuality (prací s časem je tento projekt podobný ideálnímu grafickému objektovému programování)
Imaginación: algunas partes de movie pasán con velocidad más rapída, con funcción de la harmonía aplicada por las frontieras de este punto, por que mejor si no hay punto y todo revolvó en alguna frontiera, y tambien punto de este postproducción interface es una oferta de flexibilidad en eso, repetición y una organisación dramaturgica de partías administrativas paralelas y sus cambió ariva de actualidad transformativa (trabajó con tiempo en eso proyecto es algo como una programación gráfica y objetíva ideal)



atm1
[systém pohybové a intenzitní koordinace systémů definovaný funkcí cirkulární gradace nad funkcí temporalizačních jednotek]
[systém konturové integrace funkční reference mezi časem a segmentem]


atm2

[systém konturové integrace funkční reference mezi časem a segmentem]


atm3


[block time index, manipulation, positioned speed regulator, block-block density, smooth map, smoothness charater, to make easy, for, speed, metaphorical interface semantics (e.g. for manipulation with time depth speed), as easy as painting, many blocks at single scratch function, in general:, movement, visual action thread channel stretch (what even supposes further work with identifications of sound to action 3D channels), general levelisation of work, formation scales]
Summary: set of pictures is
turned to set of smooth action channels of metapixels, interface enables animation worker to produce integrally compound rendering, developing parallel screening far behind edge detection, moving object identification or moving figure "joystick" replay;
brings hypothetically unimaginable option of relativisation, marginalisation or bold over visual literature and (slow) "big mix" in branches of movie production praxis, also new education tool like "magnifiing glass" or "light pointer" for special highlights of speed or stability objects
 

Systém 2: daynight object time-collection editing: analogue faded extremity focus selecting and mixing

(Cygnus)

Intuice: zážitek z krajinné časosběrné animace je nad určitou rychlostí již zkažený, naopak ale to, čeho dosahujeme běžnou časosběrností musí být v nové dimenzi dosažitelno i za hranicí, kde neslučitelnosti nově podléhají již celé dny; cílem je tedy umožnit průběžnou selekci denní doby, a tu zároveň metodou prokládání, masky, deformace či sčítání obohatit o přehled nad dobou přilehlou, takže výsledkem by bylo něco více, než proužky seskládaný obraz celého dne, na př. na určitý povel nebo akční změny reagující šum jiné třídy dne či deformace
Erste Idee: Erlebniss von natural oder panoramisch und zeitgesammelt Animation
wird über einige Drehzahl schlecht geworden, im Gegenteil, man muss in andere Dimension vollziehen können, was können wir bei üblich Zeitgesammelung vollziehen, hinten Rand auch, wo ganze Tage legen in starken Unenthaltsamkeit; also, der Ziel ist ein Laufselektion die Tagstunde, bereicherte mit näher Zeit bei Methoden als Schrafzugeben, Mask, Deformation oder Adition auch, um Resultatbildern gibst man mehr wie Sequenz des Streifzusammengestellt Bilder den ganzen Tag zu: für einen Befehl oder für Akt-änderung reagierend Verformung oder Flackern.



atm4
[korelační systém definovaný jako zrušení přirozenosti dne a noci na přiblížení nekonečnosti videozáznamem]


atm5

[systém průběžného rozvážování (co do převahy) mezi prvotní střídavou povahou a určitelným přechodem sjednocujícím denní maxima v opticky hladkém poměru a rozdělující časosběrný záznam na dva toky: první, originální vlastnost frekvence a druhý vizuálně paralelní, lidsky integrovaný výběr (zaostření na určitou variaci sumární visualisace dne)]

Summary: main goal is to show a portion of each picture of a day in picture of result animation, but defining integral proportions of night and day in it, which is to be parallel action to result picture, should be again, recompleted to natural fading effect, and this automatic action added to editors real time driving of night-day focus in picture is to be the most interesting and hard job, because there is to be recompleted kind of hologram information in sequence which could naturally smooth his steps made between day to day switching on integration system of in-day set of pictures (which thus never construct a real flow of visual action);
general theory could give practical tools (like filters and transformations) to natural sciences with need of behavioral imaging of time complex systems; some documentary or entertainment magic impact thinkable
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama